sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Viikonloppu oopiumhuuruissa

Saatoin eksyä perjantaina jälleen Sokos Emotionin alepöytien ääreen. (Ainakin Ideaparkista löytyi muuten suuret määrät selektiivisten merkkien meikkejä ihan hyvillä hinnoilla.) Katsastin tietenkin myös tuoksutarjoukset ja silmiini osui yksinäinen kappale YSL:n Opium Vapeurs de Parfumia, joka vapaasti suomennettuna tarkoittaa tuoksuhöyryjä.


Tämä Opiumin versio oli rakkautta ensi suihkaisusta. Pakkohan se oli ottaa mukaan. Tuoksu ei ole ehkä sieltä keveimmästä päästä, mutta ei mitenkään ylitsepääsemättömän raskaskaan. Tämä sopii mainiosti vähän aikuisemman naisen iltatuoksuksi.

Pullokin on niin ihana!

Alkutuoksusta löytyy mandariini ja roseepippuri. Sydäntuoksussa on ihanaa jasmiinia ja appelsiininkukkaa. Jos nämä eivät olisi minua vielä vakuuttaneet, niin sen olisi tehnyt lopullisesti pohjatuoksun vanilja, joka sekoittuu lämpimään meripihkaan, muskottiin ja suitsukkeeseen.


Ihastuin tähän niin valtavasti, että olen nyt koko viikonlopun suihkutellut tätä vähän väliä. Tämä yllärilöytö osoittautui siis uudeksi suosikiksi. Onko teillä uusia hajuvesi-ihastuksia?

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eikös olekin? Ajattelin jo, että jos tämä hajuvesi joskus maailmassa loppuu, niin eihän tästä pullosta edes raaski luopua.

      Poista
  2. Täytyypä käydä tuota tuoksuttelemassa, mua kiinnostaa nämä klassikko-tuoksut ihan "yleissivistyksen kannalta" :D. Mulla on EdT-näyte Opiumista, joka on todella heviä kamaa, sain siitä melkoisen päänsäryn (yleensä en oireile mistään hajuvesistä).

    Minä olen viime aikoina yllättänyt itseni tykkäämällä Hermès'n L'Ambre des Merveilles'tä, en nimittäin yleensä tykkää lämpimistä ja makeista tuoksuista itseni yllä (muiden yltä on kyllä kiva nuuhkia esim. ambratuoksuja). Tämä ei kuitenkaan "tukahduta" kuten lämpöiset tuoksut yleensä. Mä aistin tässä myös jotain mandariinintapaista, vaikka ainakaan Fragrantican mukaan nuoteissa ei ole mitään sitruksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En sitten tiedä, kuinka paljon tämä Vapeurs on sen alkuperäisen Opiumin kaltainen, koska en ole siihen vielä huomannut missään tutustua. Voisin kuvitella, että tämä on tosiaan paljon kevyempi.

      Hermesin tuoksu vaikuttaa tosi kiinnostavalta. Pidän lämpimistä tuoksuista ja tuosta löytyisi sitä vaniljaakin, johon olen niin heikkona. Täytyy tutustua seuraavan kerran kun saan tilaisuuden.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...